Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Goraju

Logo - Urząd Miejski w Goraju

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Stanowisko pracy ds. geodezji i gospodarki gruntami.

Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Goraj Bednarska 1 23-450 Goraj
Data ogłoszenia
2016-05-17
Termin składania dokumentów
2016-06-02
Wymagane wykształcenie

-wykształcenie wyższe geodezyjne

Wymagania związane ze stanowiskiem

- minimum dwuletni staż pracy w administracji samorządowej lub publicznej,

- nieposzlakowana opinia,

- obywatelstwo polskie,

- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych

- znajomość ustawy o ochronie danych osobowych

- znajomość kodeksu postępowania administracyjnego

- znajomość i umiejętność stosowania przepisów ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2015, poz. 520)

Wymagania dodatkowe:

- samodzielność, umiejętność organizacji pracy, komunikatywność,

- obsługa komputera w środowisku Windows przy znajomości programów Word, Excel,

- znajomość programów EWOPIS, REJCEN_NEW BASE

- umiejętność działania w warunkach stresowych, przy nasilonych kontaktach z interesantami

Zakres obowiązków

- prowadzenie i aktualizacja ewidencji gruntów i budynków oraz gleboznawczej

  klasyfikacji gruntów, bieżąca aktualizacja operatów ewidencji gruntów i budynków

- prowadzenie postępowań związanych z przekształcaniem prawa użytkowania wieczystego w prawo własności,

- całokształt spraw związanych z działalnością wspólnot gruntowych,

- prowadzenie ewidencji gruntów komunalnych,

 - regulacja stanu prawnego, komunalizacja nieruchomości, sporządzanie wniosków do Wojewody o komunalizację nieruchomości, które stały się z mocy prawa własnością Gminy,

- wykonywanie zadań związanych z rozgraniczaniem

- wykonywanie zadań i prowadzenie spraw związanych z podziałem nieruchomości

- prowadzenie spraw związanych ze scaleniem gruntów

- prowadzenie i przygotowywanie dokumentacji do założenia ksiąg wieczystych dla gruntów i nieruchomości stanowiących mienie gminne.

Wymagane dokumenty

- życiorys (CV),

- list motywacyjny,

  • list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych ( Dz. U z 2015 r., poz. 2135) oraz ustawą z 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U z 2015, poz.1220).    

- kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających zatrudnienie staż pracy,

- kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,

- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,

-oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany jest dostarczyć informację o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego),

-oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,

- kserokopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie (dowód osobisty lub  paszport) albo oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim,

-oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku(w przypadku zatrudnienia kandydat zostanie skierowany na badania lekarskie wstępne do wskazanego lekarza medycyny pracy)

-w przypadku posiadania orzeczenia o niepełnosprawności –kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność

Warunki pracy

- praca administracyjno-biurowa

- praca częściowo w terenie

- praca przy komputerze powyżej 4 godzin

- wzmożony kontakt z petentami

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o   rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w kwietniu 2016 r. (miesiącu poprzedzającym opublikowane ogłoszenie) w Urzędzie Gminy Goraj  jest niższy niż 6%.

Miejsce składania dokumentów

Dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Goraj, ul. Bednarska 1, 23 – 450 Goraj ( I piętro, pokój Nr 2 - Sekretariat) lub przesłać na adres: Urząd Gminy Goraj, ul. Bednarska 1, 23 – 450 Goraj w terminie do dnia 2 czerwca 2016 roku do godziny 15.00 (decyduje data wpływu do Urzędu Gminy) w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko pracy do spraw geodezji i gospodarki gruntami”.


Wybrany kandydat
Wicher Jakub
Uwagi
Branew Szlachecka

Wicher Jakub
Uwagi
Branew Szlachecka

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Mariola Oleszczuk
Dodano do BIP dnia 17-05-2016 13:55:36