Podinspektor ds. inwestycji gminnych
1.Wymagania niezbędne( formalne) :
a) wykształcenie wyższe techniczne /preferowane budownictwo / lub wyższe o dowolnym kierunku,
b) obywatelstwo polskie;
c) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
d) znajomość przepisów prawa i umiejętność ich właściwej interpretacji i stosowania z zakresu: Samorządu Gminy, Prawa Budowlanego i Prawa Zamówień Publicznych,
e) znajomość przepisów wykonawczych oraz innych uregulowań związanych z wykonywaną pracą oraz umiejętność ich właściwej interpretacji,
f) umiejętność kompleksowego wykorzystania posiadanej wiedzy.
2. Wymagania dodatkowe:
a) umiejętność analizowania dokumentacji technicznej,
b) umiejętność projektowania i kosztorysowania robót,
c) kreatywność i komunikatywność w kontaktach z innymi osobami, obowiązkowość, rzetelność i staranność
d) zdolność opracowywania i podejmowania samodzielnych decyzji oraz przyjmowania odpowiedzialności za ich skutki,
e) umiejętność pracy w zespole, łatwość komunikowania się i przekazywania informacji, umiejętność analitycznego myślenia.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1/ Organizacja oraz prowadzenie całości spraw związanych z przygotowaniem, realizacją i przekazaniem do użytkowania inwestycji gminnych, tj:
a/ nadzór nad opracowaniem dokumentacji projektowych , przygotowaniem wzorów umów na realizację inwestycji gminnych,
b/ nadzór nad prawidłowym przebiegiem prowadzonych robót zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego tj. zapewnienie nadzoru inwestorskiego, uzyskanie niezbędnych dokumentów odbioru , uzyskania pozwolenia na użytkowanie,
2/ Przedkładanie Wójtowi Gminy stosownych wniosków, propozycji i informacji oraz sprawozdań dotyczących inwestycji gminnych,
3/ Współudział w opracowaniu wniosków o przydział środków finansowych i dotacji na realizację inwestycji w zakresie objętym niniejszym zakresem czynności,
4/Opracowywanie planów i programów inwestycyjnych oraz prowadzenie niezbędnej dokumentacji z tym związanej , a także nadzór nad ich terminową realizacją.
5/ Prowadzenie ewidencji, sprawozdawczości oraz wymaganych dokumentów dotyczących inwestycji.
6/ Współpraca ze stanowiskiem ds. zamówień publicznych w zakresie przekazywania danych niezbędnych do opracowania specyfikacji zamówienia publicznego, udział w zespołach przygotowujących dokumentacje przetargową.
7/ Opracowywanie projektów uchwał Rady Gminy w sprawach objętych zakresem czynności, projektów umów i porozumień.
8/ Opracowywanie kosztorysów budowlanych .
9/ Sprawdzanie pod względem merytorycznym faktur i rachunków w zakresie prowadzonych spraw.
10/Prowadzenie dla każdej inwestycji odrębnych zbiorów dokumentów od jej podjęcia do zakończenia i rozliczenia zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego i Instrukcja Kancelaryjną.
11/ Współpraca z jednostkami organizacyjnymi Gminy w zakresie przedsięwzięć inwestycyjno-remontowych przez nich realizowanych .
12/ Informowanie mieszkańców o podejmowanych przez Gminę zadaniach inwestycyjnych.
4. Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej),
- kwestionariusz osobow,
- list motywacyjny,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie ( np. dyplom, świadectwo szkolne),
- kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu) oraz inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie lub przestępstwa
skarbowe umyślne ( w przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany jest dostarczyć informację o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego),
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku (w przypadku zatrudnienia kandydat zostanie skierowany na badania lekarskie wstępne do wskazanego lekarza medycyny pracy)
Inne informacje:
1.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych(Dz. U z 2002 r. nr 101 , poz.926 z późniejszymi zmianami) oraz ustawą z 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U z 2008 r. nr 223 , poz.1458)
2. Zastrzega się możliwość przeprowadzenia testów i rozmów kwalifikacyjnych z wybranymi oferentami spełniającymi wymogi niezbędne (formalne). Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie przeprowadzenia testu i rozmowy.
3. Wójt Gminy zastrzega sobie prawo odwołania naboru bez podania przyczyny.
Dodano do BIP dnia 14-11-2012 14:36:49