Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Goraju

Logo - Urząd Miejski w Goraju

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Stanowisko ds. gospodarki wodno - ściekowej.

Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Bednarska 1 23-450 Goraj
Data ogłoszenia
2014-03-11
Termin składania dokumentów
2014-03-25
Wymagane wykształcenie
Wyższe
Wymagania związane ze stanowiskiem
-znajomość przepisów prawa z zakresu prawo budowlane, ustawa prawo zamówień publicznych, prawo ochrony środowiska, ustawa o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków, prawo wodne, -obsługa komputera w środowisku Windows przy znajomości program w Word, Excel, - samodzielność, umiejętność organizacji pracy, komunikatywność, - nieposzlakowana opinia, - obywatelstwo polskie, - osoba niebędąca skazaną prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych. Wymagania dodatkowe: - preferowane doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku w administracji publicznej związanych z gospodarką wodno-ściekową, - znajomość zasad funkcjonowania samorządu oraz kompetencji jego organów, - umiejętność rozumienia i stosowania przepisów prawa, - umiejętność analitycznego myślenia, inicjatywa i umiejętność szybkiego podejmowania decyzji
Zakres obowiązków
- prowadzenie nadzoru nad prawidłową eksploatacją urządzeń wodociągowych, oczyszczalnią ścieków i urządzeń kanalizacyjnych, - prowadzenie spraw z zakresu zbiorowego zaopatrzenia w wodę, odprowadzania i oczyszczani ścieków, - inicjowanie zadań inwestycyjnych z zakresu wodociągów i kanalizacji, - przygotowanie projektów uchwał oraz opinii do wniosków o zatwierdzenie taryf dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzenia ścieków, - prowadzenie ewidencji zużycia wody wg wskazań wodomierzy na hydroforniach, zużycia energii elektrycznej oraz ewidencji ilości odprowadzonych ścieków, - kontrola i bezpośredni nadzór nad pracą konserwatorów wodociągów i oczyszczalni ścieków oraz kierowcy wywożącego nieczystości płynne, - dokonywanie okresowej kontroli poprawności odczytu wodomierzy i urządzeń pomiarowych przez konserwatorów, - nadzór nad likwidacją awarii wodociągowych, kanalizacyjnych i dezynfekcją wody, - przestrzeganie i realizacja zaleceń Terenowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej, - prowadzenie spraw związanych z przyłączeniami nowych odbiorców, wydawanie warunków podłączeń wodociągowych i kanalizacyjnych odbiorcom, - uczestnictwo w odbiorze nowych przyłączy oraz sprawdzanie legalności wykonanych przyłączy i prowadzenie niezbędnej dokumentacji w tym zakresie, - prowadzenie gospodarki składnikami majątkowymi w zakresie nadzorowanych obszarów działalności, prowadzenie gospodarki materiałowej i remontowej, - sporządzanie sprawozdawczości z zakresu prowadzonych spraw.
Wymagane dokumenty
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, - curriculum vitae, - list motywacyjny, - kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających zatrudnienie i staż pracy, - kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie, - kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, -oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany jest dostarczyć informację o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego), -oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, -oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim, -oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku(w przypadku zatrudnienia kandydat zostanie skierowany na badania lekarskie wstępne do wskazanego lekarza medycyny pracy)
Warunki pracy
- praca siedząca, przy komputerze, w budynku Urzędu i poza nim, praca w terenie. Miejsce pracy znajduje się w pokoju na parterze, w budynku nie przystosowanym dla osób niepełnosprawnych. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku - kilka razy w tygodniu wyjście w teren, w celu prowadzenia kontroli i nadzoru.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym opublikowane ogłoszenie jest niższy niż 6%.
Miejsce składania dokumentów
Dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Goraj, ul. Bednarska 1, 23 – 450 Goraj ( I piętro , pokój Nr 2 - Sekretariat ) lub przesłać na adres: Urząd Gminy Goraj, ul. Bednarska 1, 23 – 450 Goraj - w terminie do dnia 25 marca 2014 roku (decyduje data wpływu do Urzędu Gminy) w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko pracy do spraw ds. gospodarki wodno-ściekowej ”. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.uggoraj.bip.lubelskie.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Goraj, ul. Bednarska 1.
Uwagi
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych ( Dz. U z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami) oraz ustawą z 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U z 2008 r. nr 223 , poz.1458 z późn. zm)

Wybrany kandydat
Wieleba - Kuźma Joanna

Rasała Mateusz

Kot Barbara

Wołoszczak - Bodys Jadwiga

Magdziarz Michał

Wieleba - Kuźma Joanna

Bogucka Magdalena

Górski Michał

Gumienik Aneta

Zdybel Ewelina

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Mariola Oleszczuk
Dodano do BIP dnia 11-03-2014 08:28:48