Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Goraju

Logo - Urząd Miejski w Goraju

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Inspektor ds. ochrony środowiska, rolnictwa i infrastruktury gminnej

Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Bednarska 1 23-450 Goraj
Data ogłoszenia
2013-03-25
Termin składania dokumentów
2013-04-09
Wymagane wykształcenie
- wykształcenie wyższe techniczne inżynieria środowiska lub inne wyższe związane z ochroną środowiska - znajomość ustawy dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska, ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, Kodeksu postępowania administracyjnego,
Wymagania związane ze stanowiskiem
- obsługa komputera w środowisku Windows przy znajomości programów Word, Excel, - samodzielność, umiejętność organizacji pracy, komunikatywność, - nieposzlakowana opinia, - obywatelstwo polskie, - osoba niebędąca skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych. - preferowane doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku w administracji publicznej związanych z ochroną środowiska, - znajomość zasad funkcjonowania samorządu oraz kompetencji jego organów, - umiejętność rozumienia i stosowania przepisów prawa, - umiejętność analitycznego myślenia, inicjatywa i umiejętność szybkiego podejmowania decyzji
Zakres obowiązków
- planowanie i realizacja zadań z zakresu ochrony środowiska - planowanie i realizacja zadań z zakresu racjonalnej gospodarki odpadami, - prowadzenie ewidencji umów zawartych na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, kontrola wykonywania obowiązków w tym zakresie przez właścicieli nieruchomości i przedsiębiorców, - prowadzenie postępowań o nakazanie posiadaczowi odpadów ich usunięcie z miejsc nie przeznaczonych do ich składowania lub magazynowania, - nadzorowanie spraw związanych z udostępnianiem informacji o środowisku, - prowadzenie postępowań w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na realizacje inwestycji, - prowadzenie sprawozdawczości z zakresu ochrony środowiska, - prowadzenie spraw z zakresu, ochrony złóż surowców mineralnych, - wydawanie oraz ewidencja wydanych zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie odbioru nieczystości płynnych oraz stałych na terenie Gminy , - prowadzenie zbioru kopii decyzji wydanych przez inne organy w sprawach gospodarki odpadami, - nadzór nad funkcjonowaniem oczyszczalni ścieków w Goraju
Wymagane dokumenty
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, - curriculum vitae, - list motywacyjny, - kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających zatrudnienie i staż pracy, - kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie, - kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, -oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany jest dostarczyć informację o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego), -oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, -oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim, -oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku(w przypadku zatrudnienia kandydat zostanie skierowany na badania lekarskie wstępne do wskazanego lekarza medycyny pracy)
Miejsce składania dokumentów
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych ( Dz. U z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami) oraz ustawą z 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U z 2008 r. nr 223 , poz.1458 z późn. zm) Dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Goraj, ul. Bednarska 1, 23 – 450 Goraj ( I piętro , pokój Nr 2 - Sekretariat ) lub przesłać na adres: Urząd Gminy Goraj, ul. Bednarska 1, 23 – 450 Goraj - w terminie do dnia 9 kwietnia 2013 roku do godziny 15.00 (decyduje data wpływu do Urzędu Gminy) w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko pracy do spraw ochrony środowiska, rolnictwa i infrastruktury gminnej”. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.uggoraj.bip.lubelskie.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Goraj, ul. Bednarska 1.

Wybrany kandydat
Kondrat Wioletta

Bączek Adam

Wołoszczak - Bodys Jadwiga

Bielecka Magdalena

Kot Barbara

Hałas Monika

Bździuch Agnieszka

Kondrat Wioletta

Sitarz Michał

Madej Piotr

Wólka Abramowska

Radzięcin

Lublin

Radzięcin

Hosznia Ordynacka

Goraj

Goraj

Albinów Duży

Józefów

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Wojciech Jargieło
Dodano do BIP dnia 25-03-2013 09:53:15