Stanowisko pracy ds. geodezji i gospodarki gruntami.
-wykształcenie wyższe geodezyjne
- minimum dwuletni staż pracy w administracji samorządowej lub publicznej,
- nieposzlakowana opinia,
- obywatelstwo polskie,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych
- znajomość ustawy o ochronie danych osobowych
- znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
- znajomość i umiejętność stosowania przepisów ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2015, poz. 520)
Wymagania dodatkowe:
- samodzielność, umiejętność organizacji pracy, komunikatywność,
- obsługa komputera w środowisku Windows przy znajomości programów Word, Excel,
- znajomość programów EWOPIS, REJCEN_NEW BASE
- umiejętność działania w warunkach stresowych, przy nasilonych kontaktach z interesantami
- prowadzenie i aktualizacja ewidencji gruntów i budynków oraz gleboznawczej
klasyfikacji gruntów, bieżąca aktualizacja operatów ewidencji gruntów i budynków
- prowadzenie postępowań związanych z przekształcaniem prawa użytkowania wieczystego w prawo własności,
- całokształt spraw związanych z działalnością wspólnot gruntowych,
- prowadzenie ewidencji gruntów komunalnych,
- regulacja stanu prawnego, komunalizacja nieruchomości, sporządzanie wniosków do Wojewody o komunalizację nieruchomości, które stały się z mocy prawa własnością Gminy,
- wykonywanie zadań związanych z rozgraniczaniem
- wykonywanie zadań i prowadzenie spraw związanych z podziałem nieruchomości
- prowadzenie spraw związanych ze scaleniem gruntów
- prowadzenie i przygotowywanie dokumentacji do założenia ksiąg wieczystych dla gruntów i nieruchomości stanowiących mienie gminne.
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych ( Dz. U z 2015 r., poz. 2135) oraz ustawą z 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U z 2015, poz.1220).
- kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających zatrudnienie staż pracy,
- kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
-oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany jest dostarczyć informację o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego),
-oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- kserokopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie (dowód osobisty lub paszport) albo oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim,
-oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku(w przypadku zatrudnienia kandydat zostanie skierowany na badania lekarskie wstępne do wskazanego lekarza medycyny pracy)
-w przypadku posiadania orzeczenia o niepełnosprawności –kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność
- praca administracyjno-biurowa
- praca częściowo w terenie
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin
- wzmożony kontakt z petentami
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w kwietniu 2016 r. (miesiącu poprzedzającym opublikowane ogłoszenie) w Urzędzie Gminy Goraj jest niższy niż 6%.
Dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Goraj, ul. Bednarska 1, 23 – 450 Goraj ( I piętro, pokój Nr 2 - Sekretariat) lub przesłać na adres: Urząd Gminy Goraj, ul. Bednarska 1, 23 – 450 Goraj w terminie do dnia 2 czerwca 2016 roku do godziny 15.00 (decyduje data wpływu do Urzędu Gminy) w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko pracy do spraw geodezji i gospodarki gruntami”.
Dodano do BIP dnia 17-05-2016 13:55:36